joi, 9 martie 2017

Scurta prezentare despre mine :)



Numele meu este Popescu Denis Georgiana, dar mama mea draga imi spune Dede, la fel si prietenii. 
Locuiesc in Ploiesti, judetul Prahova. Este orasul de la marginea Bucurestiului, dar majoritatea ploiestenilor spun ca "Bucuresti este un oras de la marginea Ploiestiului". 
In prezent sunt studenta la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Pedagogie. Am terminat Colegiul National "Nichita Stanescu" Ploiesti, profilul Stiinte Sociale, intensiv engleza. 
In prezent, doresc sa plec in Danemarca in anul al 3-lea de facultate; consider ca este o oportunitate giganta si foarte importanta pentru mine, sa ma dezvolt atat personal, cat si profesional. 
Eu consider ca am fost un copil cuminte pana acum......o buburuza (cum se vede si in poza de mai jos).......cand am inceput sa ies din casa eram jumate fata, jumate baiat, un fel de indeplinirea ambelor dorinte ale parintilor mei cu referire la sexul copilului lor. 
Nu pot spune ca mi-a placut scoala, cu toate ca nu am avut nici un obstacol si greutate, dar pur si simplu nu ma dadeam in vant dupa mersul la scoala, din pacate. Acum in prezent imi pare putin rau, as mai merge la scoala si sigur as face lucrurile altfel, as face alte alegeri in viata mea pe plan educational.

Well, that's all folks!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu